Naasty
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Schwiebus
|
Wysłany: Pią 23:33, 21 Sie 2009 Temat postu: Cleric / Bard by Naasty |
|
|
HP Dealer
Postanowiłem samemu przygotować mini build party cler'a.
Słuchając o kleryku, pierwszą myślą jest " Hah... Przecież tą postacią tak banalnie się gra! Co to takiego, leczyć i buff'y zarzucić co jakiś czas, jak się dobrze to zrobi to nawet resać nie będzie trzeba." . Ale jak to moja mama lubi powtarzać " Nie oceniaj książki po okładce!".
Prawdą jest, że gra klerykiem opiera się na uleczaniu, buff'owaniu oraz wskrzeszaniu, ale na tym się nie kończy.
Często pomijanym skill'em jest Heaven Flash, który może uratować dupę nie jednemu int'owi. Poza tym skill Innocent. Również bardzo przydatny, kiedy Holy Spell'a nie można zarzucić na wszystkich tanker'ów ( bo jest ich np. 3, lub więcej).
Nigdy nie miałem hlvl kleryka, ale zdążyłem nauczyć się nim grać. Aby nie popełniać błędów, będę się nieco opierał na poradniku Fargaroth'a i Uzdrowiciela z sro.com.pl.
SET light armor
Stat Points hybryda int 5:1, lub 2:1
Cleric 100lvl
Divine Creed
Heavenly Rage [MAX] - Passyw zwiększający atak magiczny.
Cardinal Praise
Trial Cross [MAX] - Podstawowy skill atakujący. Niekiedy ratuje skórę.
Healing [2-3lvl'e] - Przydatne przed 20lvl'em. Później cofamy.
Reverse [4lvl] - Podstawowe wskrzeszenie. Po 40lvl'u cofamy całkowicie.
Innocent [6lvl] - Zdejmuje z sojusznika statusy z Weakening, Curse i Restriction Series. Cofamy na 66lvl'u.
Justice Cross [MAX] - Lepsza wersja Trial Cross.
Healing Breath [MAX/NIC] - Lepsza wersja Healing. B. dobre leczenie jednej osoby małą ilością many.
Grand Reverse [NIC] - Lepsza wersja Reverse. Nie dodajemy, bo będziemy już mieli Reverse Oblation
Integrity [MAX] - Ulepszony Innocent. Działa na całe pt w promieniu 30m.
Mental Culture
Faith [MAX] - Passyw odblokowujący inne skill'e
Mortal Recovery
Over Healing [MAX/NIC - Skill ofensywny, zadający ból przeciwnikowi poprzez leczenie go.
Glut Healing [MAX/NIC] - Lepsza wersja Over Healing
Recovery
Group Healing [MAX] - Obowiązkowy skill leczący cler'a. Leczy całe pt
Healing Division [MAX] - Leczy dwie najbardziej ranne osoby w pt. Bardzo szybki skill.
Healing Cycle [MAX] - Przez 15 sec odnawia HP wybranej osobie. Cofamy kiedy będziemy mieli Healing Orbit.
Group Healing Breath [MAX] - Lepsza wersja Group Healing.
Healing Favour [MAX] - Lepsza wersja Healing Division. Działa na 3 cele.
Healing Orbit [MAX] - Lepsza wersja Healing Cycle.
Blessed Recovery
Bless Spell [MAX] - Zwiększa o bardzo wiele obronę phy. i mag.
Recovery [MAX/NIC] - Bardzo dobry skill leczący pojedynczo.
Recovery Division [MAX] - Przez 5 min leczy wybraną osobe
Group Recovery [MAX] - Bardzo szybko uzdrawia całe party
Holy Recovery Division [MAX] - Lepsza wersja Recovery Division,
Holy Gruop Recovery [MAX] - Lepsza wersja Group Recovery.
Ressurection
Group Reverse [MAX] - Leczy wszystkich w party oraz odnawia częściowo MP i HP.
Reverse Oblation [MAX] - Wskrzeszenie odnawiające 100% HP, obniżające o 50% atak, ale znacznie zwiększające obronę.
Holy Group Reverse [MAX] - Lepsza wersja Group Reverse.
Revers Immolation [MAX] - Lepsza wersja Reverse Oblation
Glory
Charity [MAX] - [color] - Odblokowuje Offering'a i inne skill'e.
Glory Armor [MAX] - Zwiększa obronę fizyczną. Działa tylko z LA
Favor Armor [MAX] - Zwiększa obronę magiczną. Działa tylko z LA.
Sacrifice
Offering [MAX] - Najsilniejszy atak full int'ów. Zabiera 95% HP
Pure Offering [MAX] - Jeszcze silniejszy atak full int'ów. Zabiera 95% HP.
Saint Player
Holy Word [MAX] - Chroni przed częścią złych statusów. Wycofujemy, gdy dodamy Holy Spell'a.
Heaven Flash [MAX/NIC] - Skill zatrzymujący mobka w miejscu. 80% szans'y na wejście statusu.
Holy Spell [MAX] - Lepsza wersja Holy Word'a.
Heaven Glare [MAX/NIC] - Lepsza wersja Heaven Flash.
Blessing
Force Blessing [MAX] - Dodaje STR. Można rzucić na 4 osoby.
Mental Blessing [MAX] - Dodaje INT. Można rzucić na 4 osoby.
Body Blessing [MAX] - Zwiększa obronę fiz.. Nie znika po zmianie broni.
Soul Blessing [MAX] - Zwiększa obronę mag.. Nie znika po zmianie broni.
Force Deity [MAX] - Dodaje więcej STR. 4 połączenia.
Mental Deity [MAX] - Dodaje więcej INT. 4 połączenia.
Body Deity [MAX] - Zwiększa obronę fiz.. Nie znika po zmianie broni.
Soul Deity [MAX] - Zwiększa obronę mag.. Nie znika po zmianie broni.
Bard 90lvl
Music Pleasure
Mooving March [MAX] - No wiesz... Daje Ci niezłego kopa w dupe ;p.
Swing March [MAX] - A to jeszcze większego... Normalnie taka rakieta ;D.
Sound
Noise [MAX] - Mobkom się wydaje, że masz czapkę niewidkę ;p.
Warrior 10lvl
One-Handed Sword
Shield Trash [1lvl] - Odpycha atakujące Cię mobki. Bardzo przydatne![/color]
SP ( tylko obowiązkowe) = [i] 1,051,277
Farma ( do 100lvl) -5 ( 1,063,883 SP)
Poradnik w całości wykonany przez dumnego z siebie Naasty'iego!
Poradnik można rozprzestrzeniać według własnych potrzeb, ale należy zawsze umieszczać nick autora. Naasty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Naasty dnia Pią 23:34, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|